Volkswagen Passat
3.750 €
Volkswagen Passat
3.750 €
Caracteristici
An 2009
Break
Diesel
Rulaj 325.000 km
Motor 2000 cmc
Inmatriculata: da
Cutie de viteze manuala
Optiuni confort: Geamuri electrice Oglinzi incalzite Aer conditionat Inchidere centralizata Pilot automat Usi 4+1 Computer bord Oglinzi electrice Volan reglabil
Optiuni siguranta: ABS Airbaguri ESP
Optiuni confort: Geamuri electrice Oglinzi incalzite Aer conditionat Inchidere centralizata Pilot automat Usi 4+1 Computer bord Oglinzi electrice Volan reglabil
Optiuni siguranta: ABS Airbaguri ESP
Descriere
Volkswagen Passat Break 2009 – povestea unui model diesel care a schimbat categoria
Volkswagen Passat 2.0 TDI break a devenit inca de la lansare referinta clasei medii, iar aceasta versiune de 140 CP, cu tractiune fata si cutie manuala, pastreaza exact aceleasi calitati care i-au adus reputatia in Europa. In presa auto a vremii, modelul era laudat pentru echilibrul rar intre confort, consum redus si senzatia solida de drum lung, iar redactiile germane vorbeau despre el ca despre o masina prea matura pentru segmentul in care concura. Exemplarul acesta, importat din Italia, reflecta fidel acea perioada, in care Passatul break era ales de familii, navetisti si companii pentru stabilitatea lui mecanica si pentru spatiul interior impresionant.
Volkswagen Passat 2.0 TDI break si detaliile mai putin stiute din revistele vremii
Putini isi mai amintesc ca Passatul break din 2009 a fost apreciat in testele europene pentru izolarea fonica imbunatatita, fiind caracterizat de publicatiile germane drept unul dintre cele mai silentioase modele diesel din clasa sa. Tot in acei ani, jurnalistii remarcau modul in care portbagajul depasea capacitatea unor SUV-uri compacte, transformand masina intr-o solutie ideala pentru vacante lungi sau deplasari incarcate. Motorul de 1968 cm³ era considerat standardul industriei datorita elasticitatii, consumului redus si comportamentului stabil la viteze mari, iar exemplarele cu intretinere constanta depaseau adesea kilometraje ridicate fara interventii majore. In testele de anduranta publicate la vremea respectiva, Passatul break era mentionat pentru modul in care pastra confortul suspensiei si pentru faptul ca interiorul rezista foarte bine la uzura, un detaliu definitoriu pentru calitatea perceputa a modelului.
De ce ramane acest Passat o alegere inteligenta in 2024
Acest Volkswagen Passat 2.0 TDI break isi pastreaza relevanta datorita constructiei solide, a confortului constant la drum lung si a motorului economic care continua sa ofere performante echilibrate. Importul din Italia reprezinta un avantaj in ceea ce priveste starea caroseriei si a suspensiei, iar cutia manuala face combinatia perfecta pentru cei care cauta fiabilitate si costuri controlate. Kilometrajul ridicat nu este neobisnuit pentru aceasta generatie, care a fost proiectata sa functioneze mult timp daca reviziile sunt efectuate corect. Pentru soferii care isi doresc o masina spatioasa, previzibila si capabila sa sustina drumuri lungi, acest model ramane o optiune excelenta, stabila si matura, cu un caracter care inca impresioneaza prin simplitate si robustete. Pentru mai multe modele similare disponibile, poti vizita pagina completa RNC: Masini second hand RNC Automobile.
Volkswagen Passat 2.0 TDI break a devenit inca de la lansare referinta clasei medii, iar aceasta versiune de 140 CP, cu tractiune fata si cutie manuala, pastreaza exact aceleasi calitati care i-au adus reputatia in Europa. In presa auto a vremii, modelul era laudat pentru echilibrul rar intre confort, consum redus si senzatia solida de drum lung, iar redactiile germane vorbeau despre el ca despre o masina prea matura pentru segmentul in care concura. Exemplarul acesta, importat din Italia, reflecta fidel acea perioada, in care Passatul break era ales de familii, navetisti si companii pentru stabilitatea lui mecanica si pentru spatiul interior impresionant.
Volkswagen Passat 2.0 TDI break si detaliile mai putin stiute din revistele vremii
Putini isi mai amintesc ca Passatul break din 2009 a fost apreciat in testele europene pentru izolarea fonica imbunatatita, fiind caracterizat de publicatiile germane drept unul dintre cele mai silentioase modele diesel din clasa sa. Tot in acei ani, jurnalistii remarcau modul in care portbagajul depasea capacitatea unor SUV-uri compacte, transformand masina intr-o solutie ideala pentru vacante lungi sau deplasari incarcate. Motorul de 1968 cm³ era considerat standardul industriei datorita elasticitatii, consumului redus si comportamentului stabil la viteze mari, iar exemplarele cu intretinere constanta depaseau adesea kilometraje ridicate fara interventii majore. In testele de anduranta publicate la vremea respectiva, Passatul break era mentionat pentru modul in care pastra confortul suspensiei si pentru faptul ca interiorul rezista foarte bine la uzura, un detaliu definitoriu pentru calitatea perceputa a modelului.
De ce ramane acest Passat o alegere inteligenta in 2024
Acest Volkswagen Passat 2.0 TDI break isi pastreaza relevanta datorita constructiei solide, a confortului constant la drum lung si a motorului economic care continua sa ofere performante echilibrate. Importul din Italia reprezinta un avantaj in ceea ce priveste starea caroseriei si a suspensiei, iar cutia manuala face combinatia perfecta pentru cei care cauta fiabilitate si costuri controlate. Kilometrajul ridicat nu este neobisnuit pentru aceasta generatie, care a fost proiectata sa functioneze mult timp daca reviziile sunt efectuate corect. Pentru soferii care isi doresc o masina spatioasa, previzibila si capabila sa sustina drumuri lungi, acest model ramane o optiune excelenta, stabila si matura, cu un caracter care inca impresioneaza prin simplitate si robustete. Pentru mai multe modele similare disponibile, poti vizita pagina completa RNC: Masini second hand RNC Automobile.
21 vizualizari
Prahova, Ploiesti, Publicat ieri; 15:11
Actualizat ieri; 15:11
Actualizat ieri; 15:11
Anunturi recomandate
24.200 €
An 2020
Sedan
Benzina
57.255 km
1500 cmc
Automata
Bacau, 16 Noiembrie '25
